×

منوی اصلی

true
غلبه تجربه بر جوانی
دختران هندبالیست سنگ آهن بافق مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مغلوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری نسیم یزد نیوز، تیم سنگ آهن بافق در اولین دیدار از دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی تهران مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان صف آرایی کرد و درحالیکه نیمه اول این بازی را 9-13 به نفع خود به پایان رسانده بود در نیمه دوم اسیر تجربه ملی پوشان سپاهان شد و 25-18 نتیجه این بازی را به تیم اصفهانی واگذار کرد.

تیم سنگ آهن بافق که عنوان جوان ترین تیم حاضر در این رقابت ها را یدک می کشد در نیمه دوم این بازی لیلا باقری بازیکن تاثیرگذار خودش را به علت مصدومیت شدید از دست داد و مدت دوری این بازیکن از مسابقات هنوز مشخص نشده است.

ناهید غارسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از یزد، گفت: در ابتدای بازی به گونه ای عمل کردیم که تیم پرمهره سپاهان را غافلگیر و به اختلاف چهار گل با این تیم رسیدیم اما در نیمه دوم تجربه ملی پوشان تیم سپاهان بر کم تجربگی بازیکنان جوان ما چربید و نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان سنگ آهن بافق، افزود: نقطه عطف این دیدار تساوی تعداد گل های ما با سپاهان بود که بازیکنان جوان ما با عقب افتادن یک گل از حریف تمرکز خود را از دست دادند و جمع کردن بازی در این شرایط به معنای واقعی کلمه سخت است.

انتهای پیام/د


true
true
true