×

منوی اصلی

true
افتتاح 4 طرح برق رسانی با حضور وزیر نیرو در یزد
چهار طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان با حضور آنلاین وزیر نیرو و جمعی از مسئولان ارشد استان در یزد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم یزد نیوز، پیش از ظهر امروز در پویش هر هفته الف- ب ایران که با حضور ویدئو کنفرانی وزیر نیرو و جمعی از مسئولان ارشد استانی در یزد برگزار شد، چهار طرح برق رسانی افتتاح شد.

طرح نیروگاه خورشیدی امید چادرملو با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان، طرح توسعه ترانس دوم ۲۰ به ۶۳ کیلوولت سرو اردکان با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان، اصلاح، بهینه‌سازی و تعمیرات پست‌ها و خطوط انتقال و فوق توزیع با اعتبار ۱۴.۷ دهم میلیارد تومان از جمله طرح های افتتاح شده در سی و هفتمین هفته پویش هرهفته الف ب ایران استان یزد است.

 همچنین طرح برق رسانی به شش روستای استان با اعتباری بالغ بر ۳.۲ دهم میلیارد تومان نیز پیش از ظهر امروز با در قالب پویش هر هفته الف ب ایران در استان یزد افتتاح شد.

تولید سالانه ۲۱ میلیون کیلووات ساعت انرژی خورشیدی، تامین برق مطمئن از ایستگاه‌ها، افزایش قابلیت مانور تامین برق در مواقع اضطراری و پوشش اهداف پدافند غیرعامل و کاهش مصرف سالیانه گاز و آب، از جمله اهداف مطرح شده برای افتتاح این چهار طرح برق رسانی در استان یزد است.


true
true
true