×

منوی اصلی

true
برگزاری چهارمین نشست نقد رأی در استان یزد
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد گفت: چهارمین نشست نقد رأی با موضوع عدم رعایت نظامات دولتی منجر به فوت نوجوانان ایرانی در کشور گرجستان به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش نسیم یزد نیوز ، حسین دهقانی فیروز آبادی با اشاره به ابلاغ سند تحول قوه قضائیه اظهار کرد: یکی از مسائل مورد اهتمام در این سند، اجتماعی کردن قوه قضاییه و مسئله اتقان آراء است که نشست‌های عمومی و علمی نقد رأی با حضور قضات برجسته استان در محیط های علمی و دانشگاهی و بحث و تبادل نظر پیرامون آراء صادره یکی از برنامه‌های دادگستری استان یزد در این حوزه است.

وی با بیان این‌که تاکنون سه نشست نقد رأی در استان برگزار شده است، افزود: چهارمین نشست نقد رأی در استان با همکاری با همکاری دانشگاه یزد و با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد گفت: این نشست با موضوع عدم رعایت نظامات دولتی منجر به فوت نوجوانان ایرانی در کشور گرجستان در سالن اندیشه دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

دهقانی تصریح کرد: چهارمین نشست مجازی نقد رأی با حضور بازپرس پرونده، قاضی صادر کننده رأی در دادگاه بدوی، مستشار دادگاه تجدید نظر و رییس شعبه دادگاه تجدید نظر صادر کننده رأی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: چهارمین نشست نقد رای پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه ساعت ۹ صبح الی ۱۱ برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت میهمان از طریق لینک https://zil.ink/ensaniyazd  در این همایش شرکت کنند.

دهقانی ادامه داد: علاقه مندان همچنین می توانند از طریق صفحه عدلیه یزد در فضای مجازی به نشانی  @adlieh_yazd در این نشست شرکت نمایند.

معاون دادگستری یزد در پایان گفت: از جامعه حقوقی استان دعوت می شود تا با  ارائه دیدگاهها، ایده ها، انتقادات، نظرات و اندیشه های خود رونق بخش این همایش باشند.

انتهای پیام/الف


true
true
true