×

منوی اصلی

true
اجرای 28 عملیات امداد و نجات هلال احمر طی یک ماه گذشته در یزد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از امدادرسانی امدادگران هلال احمر استان یزد به 83 نفر ‌حادثه دیده در بهمن ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم یزد نیوزبه نقل  از پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر استان، دکتر محسن حرازی‌زاده یزدی اظهار کرد: ۲۸ عملیات امداد و نجات در یک ماه گذشته شامل: ۲۰  عملیات جاده ای، دو مورد خدمات حضوری ، دو مورد خدمات شهری و چهار عملیات کوهستان بوده است.

وی افزود: طی این عملیات ها ۸۳ نفر دچار حادثه شدند که ۵۴ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، سه نفر در خدمات حضوری ، ۲۰ نفر در خدمات شهری و  ششرنفر در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: به دنبال این عملیات چهار نفر نجات یافتند که یک نفر بصورت سرپایی درمان و سه نفر به مراکز درمانی توسط آمبولانس هلال احمر انتقال داده شدند.

حرازی زاده افزود: ۱۰۵ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب ۲۹ تیم به همراه ۱۵ دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای ۸ مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند. 

وی  میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه ( از اطلاع تا حضور در صحنه ) را ۹ دقیقه و ۳۶ ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه و ۳ ثانیه اعلام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد: کلیه پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

انتهای پیام/الف


true
true
true