×

منوی اصلی

true
بیانیه مهم هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد درباره انتخابات اسفند ۱۴۰۲

بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع عموم مردم شریف دارالعباده یزد می رساند،باتوجه به نزدیک شدن به فریضه مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمیت صدچندان مشارکت حداکثری دراین انتخابات، هیأت انصار ولایت یزد، همه خانواده ی خادمان خود، مخاطبان عزیز، و تمامی مردم شریف استان یزد را دعوت به حضور متعهدانه و دشمن شکن دراین حماسه سرنوشت ساز درهر۴حوزه انتخابیه استان مینماید. 

هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد به عنوان یک مجموعه مذهبی، فرهنگی واجتماعیِ مردم پایه و فرا جناحی، در جریان انتخابات سال جاری، براساس سنت دیرینه خود واز" جایگاه رسمی هیأت" از هیچیک از نامزدهای محترم حمایت رسمی و تشکیلاتی نخواهد داشت و در راستای ماموریت ولی امر مسلمین تمام توان خود را بر "افزایش مشارکت" و "تبیین اهمیت انتخابات" متمرکز مینماید.

بدیهی است که اعضاء و خدام محترم هیأت نیز همانندسایر آحاد مردم ، با در نظر گرفتن ملاک های انتخاب اصلح، بصورت مستقل به تکلیف و تشخیص انقلابی خود عمل مینمایند. اما فعالیت هیچ یک از مدیران وخدام بزرگوار این هیأت در حمایت از نامزدها به معنای تایید یا رد ایشان توسط مجموعه هیئت انصار ولایت نبوده و یک تشخیص شخصی به شمار می‌آید .

پرواضح است تشویق به حضور حداکثری و مصالح جریان ناب انقلاب اسلامی بر مصالح فردی وگروهی ارجحیت دارد و همه باید دراین رقابت حماسی بر مدار شور وشعور حرکت کنند و نیز نبایستی عمل به این تکلیف سیاسی الهی لطمه ای به برادری هاو تعهدات وفعالیتهای مستمر پیش و پس از انتخابات وارد کند بلکه از آثار کار برای خدا وعمل به تکلیف، همگرایی بیشتر مؤمنان، پس از فراغت از تکالیف اینچنینی است چرا که اگر میزان، اخلاص وعمل به تکالیف باشد، اتحاد عملِ مؤمنین، قدرت و اختلافشان نیز رحمت است. 

امید است با مجاهدت بی وقفه در عرصه جهاد تبیین و شکل گیری فضای گرم رقابت های سالم انتخاباتی، شاهد حضور خیل عظیم مردم دوست داشتنی ایران در انتخابات پیش رو و انتخاب بهترین ها باشیم‌ تا ان شاءالله موجبات سربلندی ایران اسلامی و رضایت قلب مطهر حضرت بقیه الله الاعظم فراهم آید.

روابط عمومی 

هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد


true
true
true