×

منوی اصلی

true
با تکیه بر ظرفیت شهرستانها بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود
استاندار یزد با بیان این که به تمام مناطق استان نگاه برابری خواهیم داشت گفت: با تکیه بر ظرفیت شهرستان می‌توان بسیاری از مشکلات آن مناطق را مرتفع ساخت.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«محمدعلی طالبی» در شورای اداری شهرستان بهاباد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد اظهار کرد: حضور مسئولان استان در شهرستان سبب همراهی و تحرک بیشتر ادارات و سازمان‌های مختلف و تقویت سرمایه اجتماعی که به شدت برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر استان به آن نیازمند هستیم.

وی افزود: تقویت همدلی‌ها در استان و رفع اختلافات از جمله مباحثی است که می‌تواند سبب رشد یزد در عرصه‌های مختلف شود.

استاندار یزد در ادامه با بیان این که بهترین و بیشترین هنر مسئولان این است که ظرفیت‌های موجود را در بحث اشتغال، اقتصاد، مسائل فرهنگی و اجتماعی بشناسند و اجازه بروز و ظهور این ظرفیت‌ها را بدهند گفت: هر کدام شهرستان‌هایی که تعبیر کمتر برخوردار می‌شوند، ظرفیت‌های نهفته‌ای در درون خود دارند که اگر به خوبی برنامه‌ریزی و ساماندهی شوند می‌توان امید داشت که بسیاری از مشکلاتشان مرتفع شود.

طالبی یکی از برنامه‌های راهبردی خود در زمان مسئولیت را نگاه برابری به همه مناطق استان دانست و تصریح کرد: ما باید با تکیه بر تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها، شرایط اقلیمی و شرایط خاص شهرستان‌ها یک مأموریت ویژه‌ای را در فرآیند توسعه استان برای آنها تعریف کنیم و بر اساس آن مأموریت ویژه، امکانات استان و حمایت‌هایی که لازم است به خدمت شهرستان درآوریم تا مسائل و مشکلات منطقه مورد نظر برطرف شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نیازها و مسائلی که در شهرستان بهاباد است واقف هستم و جلساتی در این خصوص برگزار شده است و جز اولویت‌هایمان برطرف شدن مشکلات این شهرستان در عرصه‌های گوناگون است و به نحوی عمل کنیم که مردم و مسئولان این شهرستان کمتر نسبت به مسائل مختلف دغدغه داشته باشند.


true
true
true