×

منوی اصلی

true
پرداختن به مسائل حزبی انرژی مسئولان را خنثی می‌کند
امام جمعه شهرستان بهاباد گفت: پرداختن به مسائل حزب و حزب بازی سبب خنثی شدن انرژی مسئولان می‌شود.

به گزارش نسیم یزد نیوز،حجت الاسلام«علی‌اکبر ابراهیمی‌بشکانی» با بیان این که در شهرستان بهاباد روشی را در پیش گرفتیم که بتوانیم مثمر ثمر باشیم و آن هم این بود که مسئله حزب و حزب بازی را در بین مسئولان شهرستان دنبال نکنیم اظهار کرد: مسئله حزب و حزب بازی سبب خنثی شدن مقدار انرژی است که در یک فرد مسئول وجود دارد، پس برای اینکه بتوان شهری را آباد کرد بهتر است که از این مسائل دوری شود.

وی با اشاره به این که متاسفانه نگاه برخی از مردم و یا مسئولان وقتی از واژه مناطق محروم استفاده می‌شود، فکر می‌کنند که منظورشان مردم عقب افتاده است افزود: این واژه اصلا به این معنا نیست چون شهرستان بهاباد از سطح سواد بسیار بالایی برخوردار هستند و بسیاری از افراد در این شهرستان به جایگاه‌های خوبی دست یافتند.

امام جمعه شهرستان بهاباد در ادامه با تاکید بر این که مهمترین مسئله‌ای که ما در چادرملو دنبال آن هستیم، بحث فرهنگی است گفت: با توجه به این که در این شرکت نزدیک به 800 نفر از شهرستان‌های مختلف مشغول به کار و بسیاری از افراد نزدیک به 20 روز تا یک ماه در آنجا ساکن هستند، برخی از مشکلات مشاهده می‌شود که نیاز به پیگیری و رفع آن دارد.

ابراهیمی بشکانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت تعداد زیادی در این منطقه امیدواریم که فکری به حال مسئله فرهنگی چادرملو شود و بتوانیم بسیاری از مشکلات را مرتفع سازیم.


true
true
true