×

منوی اصلی

true
60 هزار دانش‌آموز یزدی در طرح نهضت ملی حفظ جزء سی شرکت کردند
رییس اداره قرآن، عطرت و نماز اداره کل آموزش و پرورش یزد با بیان این‌که حفظ قرآن بهترین کار برای پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی است، گفت: 60 هزار دانش‌آموز یزدی در طرح نهضت ملی حفظ جزء سی شرکت کردند.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«سعید غفاریان» با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی حفظ جزء سی قرآن کریم ویژه دانش آموزان، اظهار کرد: تشویق دانش آموزان به حفظ جزء سی یکی از اقدامات مهم برای انس آنان با قران است.

وی با بیان این‌که بهترین سن برای فراگیری مطالب سنین کودکی است، افزود: حفظ آیات قران در این سنین بسیار پایدارتر است.

رییس اداره قرآن، عطرت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، با اشاره به این‌که در طرح نهضت ملی حفظ جزء سی قرآن بیش از 60 هزار دانش آموز یزدی شرکت کردند، گفت: این طرح از اواسط آبان ماه شروع شد و تا نیمه ماه رمضان به پایان می رسد.

غفاریان در ادامه با بیان این‌که مراسم اختتامیه این طرح در شب نیمه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم به دانش‌آموزانی که موفق به حفظ جزء سی قرآن کریم شدند به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

غفاریان با اشاره به این‌که حفظ قرآن بهترین کار برای پیش گیری از آسیب‌های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: ضروری است مسئولان در راستای تداوم این این گونه اقدامات که علاوه بر انس کودکان با قرآن منجر به ایجاد جامعه ای سالم به دور از اسیب ها می شود تلاش کنند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم توجه به مفهوم آیات قرآن کریم، بیان کرد: آموزش و پرورش از همه ظرفیت‌های خود برای ترویج و فرهنگ‌سازی حفظ قرآن استفاده می‌کند تا کودکان از اخلاق قرآنی بهره‌مند شوند.


true
true
true