×

منوی اصلی

true
دولت مقاومت ایران حامی مظلومان و عامل نابودی استکبار است
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به اهمیت نهادینه شدن ارزش های انقلاب اسلامی، گفت: دولت مقاومت ایران اسلامی سدی مستحکم در برابر توطئه‌های استکبار جهانی است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،حجت السلام و المسلمین «علی شیرازی» در تجمع راهپیماییان یوم الله 13 آبان استان یزد که با حضور و مشارکت پرشور اقشار مختلف برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای جبهه مقاومت در کشورهای مسلمانی نظیر سوریه و عراق، اظهار کرد: ‌دشمنان ایران اسلامی از ابتدا قصد داشتند با ایجاد فتنه در کشورهای مختلف توطئه‌های شوم خود علیه ارزش‌های انقلابی را در ایران محقق کنند.

وی با بیان این‌که آمریکای امروز آمریکای 10 و دو سال گذشته نیست، افزود:‌ هرچه جلوتر رفتیم ملت ایران در مسیر پیمودن حرکت انقلاب اسلامی و نهادینه سازی فرهنگ مقاومت در برابر استکبار بیش از پیش موفق بوده و استکبار جهانی را به عقب رانده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس، گفت: امروز حزب الله، لبنان، مردم یمن، مردم بحرین و ملت افغانستان و همچنین دیگر ملت‌های اسلامی جهان با ملت ایران هسمو هستند و این یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

شیرازی با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی امروز کشور ایران صاحب دولت مقاومت است، تصریح کرد:‌ دولت مقاومت به معنای داشتن مدیران و مسولانی انقلابی و مبارز در برابر استکبار است.

وی با اشاره به اهمیت برخورداری از دولت مقاومت در ایران، اظهار کرد: دولت مقاومت ایران همچون سدی مستحکم در برابر توطئه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ایستادگی می‌کند و مثل همیشه آنها را به زانو در خواهد آورد.

این مسئول تأکید کرد: حضور پررنگ اقشار مختلف جامعه در عرصه‌های مختلف سیاسی و مذهبی بیانگر نهادینه شدن ارزش‌های انقلاب اسلامی در ایران است.

وی خطاب به مستکبران جهان خاطرنشان کرد:‌ آمریکا و دیگر مستکبران جهان بدانند که مقاومت جامعه اسلامی علیه استکبار تا زمان وجود این معضل ادامه دارد.

 

 

 


true
true
true