×

منوی اصلی

true
هیچ مسئله‌ی نباید بر حرکت چرخ تولید اثر منفی بگذارد
رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان این نکته که هیچ مسئله ی نباید بر حرکت چرخ تولید اثر منفی بگذارد، گفت: دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی و کارآفرین حمایت قانونی می کند.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«غلامعلی دهشیری» در آیین ابلاغ احکام انتصاب اعضای شورای حل اختلاف صلحی ویژه صنایع و ویژه معادن استان یزد، اظهار کرد: باید با اغتنام از حضور افراد صاحب نفوذ، معتمَد، خوشنام و شناخته شده در حوزه صنایع، معادن و بخش تولید، حل و فصل دعاوی و اختلافات بین شرکت ها و تولید کنندگان و مشکلات حوزه کارفرمایی و کارگری را با صلح و سازش و رضایت، فیصله داد.

وی صلح و سازش را امری بسیار پسندیده و مأجور درگاه الهی ذکر و بیان کرد: اصلاح ذات البین آن هم بین دو مجموعه تولیدی و یا بین کارگر و کارفرما که مستقیم و غیر مستقیم با مباحث تولید یا معیشتی افراد مرتبط می شود، قطعاً یک حرکت اثر گذار و ارزشمند است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: در مجموعه شورای حل اختلاف صنایع و معادن که تحت عنوان شوراهای ۳۶ و ۳۷  از امروز مشغول به فعالیت می شوند، افرادی با نفوذ کلام، با خلوص نیت و آشنا به امور مرتبط در مباحث کارفرمایی و کارگری هستند که می توانند مسائل را قبل از ورود به سیستم قضایی و فرایند زمانبر و هزینه دار دادرسی، از طریق شورای حل اختلاف صلحی، حل و فصل کنند.

وی با تأکید بر این موضوع که هیچ مانعی نباید بر سر راه تولید و اقتصاد قرار بگیرد، اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه قضایی استان، بر برطرف نمودن موانع تولید و اشتغال و دغدغه واحدهای تولیدی است، چراکه رونق تولید می تواند منجر به جهش تولید توام با جهش کیفیت و شکوفایی اقتصادی و رفاه اجتماعی شود.

دهشیری گفت: اعضای شورای حل اختلاف صنایع و معادن می توانند علاوه بر رسالت صلح و سازشی خود، واحد های تولیدی و صنعتی را که دچار مشکل شده اند را به مجموعه قضایی استان معرفی کنند تا پس از بررسی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان، مورد حمایت حقوقی و قضایی قرار بگیرند.

انتهای پیام

 


true
true
true