×

منوی اصلی

true
دستگیری هشت سرکرده اصلی باند قاچاق مواد مخدر در یزد
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس استان یزد طی یک عملیات منسجم اطلاعاتی و غافلگیرانه 668 کیلو انواع مواد افیونی را کشف و هشت سرکرده اصلی باند قاچاق مواد مخدر را دستگیر کردند.

به گزارش نسیم یزد نیوز،سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» با اشاره به اهمیت اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان یزد در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ ماموران پلیس این استان با کار گسترده اطلاعاتی از تحرک قاچاقچیان برای انتقال محموله‌های افیونی با چند دستگاه خودروی سبک و سنگین در محدود این استان مطلع شدند.

وی افزود: با رصد دقیق اطلاعاتی مشخص شد، سوداگران مرگ محموله‌ای از انواع موادافیونی را از کشورهای همسایه شرقی بارگیری و قصد دارند این محموله را از طریق جاده‌های استان یزد به مرکز کشور انتقال دهند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به ضرورت تشکیل تیم‌های عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر یزد، مهریز و دسته رزمی شهید شاهدی، گفت: ماموران با کنترل محورهای فرعی، دو دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه کامیونت مربوط به قاچاقچیان را مشاهده و آنها را در عملیاتی ضربتی در مهریز متوقف کردند.

سردار بهدانی‌فرد با بیان این‌که در این خصوص هشت نفر از سرکردگان اصلی باندهای وارد کننده مواد افیونی دستگیر شدند، تصریح کرد: در این عملیات 668 کیلو موادمخدر شامل 443 کیلو هروئین، 196 کیلو تریاک و 29 کیلوگرم شیشه کشف و ضبط شدند.

رئیس پلیس استان یزد در پایان با بیان این‌که قاچاقچیان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که استان یزد شاهراه مواصلاتی و محور ترانزیت جنوب و شرق کشور به سایر استانهاست، مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و اعضای باندهای بزرگ واردکننده موادافیونی در دستور کار دائمی پلیس یزد قرار دارد.

انتهای پیام


true
true
true