×

منوی اصلی

true
بازدید نماینده یزد و اشکذر از برگزاری کنکور در یزد
نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی با حضور در چند دانشگاه یزد، از مراحل برگزاری کنکور و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن بازدید کرد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،محمدصالح جوکار صبح امروز و یک ساعت پیش از برگزاری آزمون کنکور سراسری امسال، با حضور در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای شهید صدوقی(ره)، دانشگاه یزد و دانشگاه آزاد، از برگزاری کنکور و رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در آن بازدید کرد.
وی در این دیدار با اشاره به اینکه تمام نمایندگان از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی مامور شدند تا از مراحل آزمون کنکور در حوزه انتخابیه خود بازدید کنند گفت: بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام امور از ضرورت بالایی برخوردار است و به ویژه در مراسم کنکور که حضور گسترده مردم را شاهد هستیم، باید مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا به عمل آید.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به بازدید از کنکور ارشد در دانشگاه یزد اشاره کرد و افزود: در آن آزمون با توجه به عدم رعایت فاصله یک متری جلو و عقب تذکرات لازم ارائه و خوشبختانه در این آزمون رعایت فاصله‌گذاری انجام شده بود.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ورودی‌ها بحث فاصله‌گذاری اجتماعی و تب سنجی از تمام شرکت کنندگان در کنکور رعایت شده بود گفت: مواردی که در این رابطه نیاز به تذکر داشت به مسئولان برگزاری آزمون اعلام شد.
انتهای پیام/


true
true
true