×

منوی اصلی

true
تمدید ثبت‌نام رانندگان در سامانه مدیریت پسماند تا 20 شهریور
رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی یزد، با بیان این‌که مدیریت شهری در بحث پسماندهای ساختمانی به دنبال ریشه‌کن کردن این چالش اجتماعی، ‌فرهنگی و محیط زیستی است،‌ اظهار کرد: تخلفات ساختمانی متعدد و مشکلات پیرامون این مو ضوع ریشه در مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی دارد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم یزد نیوز، «سپنتا نیکنام» به اشاره به طرح مدیریت پسماند شهرداری یزد افزود: تمام خودروهای مرتبط با حمل و نقل و جابجایی پسماندهای ساختمانی در سامانه‌ای ثبت و با ارائه کد هویتی مشخص نسبت به ارائه خدمت به شهروندان اقدام کنند.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای شهر یزد با بیان این‌که زمان ثبت‌نام رانندگان در سامانه مدیریت پسماند تا 20 شهریورماه تمدید شده است،گفت: امیدواریم با همکاری رانندگان مسیر قانون‌مدار کردن این چرخه خدمات شهری تسریع و اجرایی شود.

نیکنام در ادامه قانونمند کردن تمام گودبرداری‌ها و ساختمان سازی‌های سطح شهر را مهمترین هدف ساماندهی مدیریت پسماند عمرانی و ساحتمانی دانست و بیان کرد:‌ مدیریت نخاله‌های ساختمانی نقش مهمی در کاهش هزینه و حراست از محیط زیست شهری ایفا می‌کند.

این مسئول با بیان این‌که جا انداختن هر طرح جدید برای مدیریت بهتر منابع و ظرفیت‌های موجود به حمایت دستگاه‌های حاکمیتی و نظارتی نیاز دارد، گفت:‌ مدیریت شهری سعی دارد با توجیه مناسب و مستمر طرح مدیریت پسماند همراهی تمام ارکان تأثیرگذار را جلب و بار دستگاه قضایی را در این خصوص کاهش دهد.

به نقل از ایسنا


true
true
true