×

منوی اصلی

true
سستی رأی یکی از آفت‌های تصمیم گیری برای مدیریت صحیح است
امام جمعه یزد با بیان این‌که سستی رأی یکی از آفت‌های تصمیم گیری برای مدیریت صحیح شرایط بحرانی است، گفت: افزایش بی‌رویه قیمت‌ها ناشی از نبود راهکار مدیریتی و ایده‌های خلاقانه است.

به گزارش پایگاه خبری‌نسیم‌یزد‌نیوز آیت الله محمدرضا ناصری‌یزدی در جمع پرسنل نیروی انتظامی استان که به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی انجام شده، با بیان این‌که نقش پلیس در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور اجتناب ناپذیر است، اظهار کرد: امنیت پایدار در حوزه‌های مختلف کشور مستلزم همکاری مستمر آحاد مردم با نیروی انتظامی در عرصه‌های گوناگون است.

وی با اشاره به توطئه شوم استکبار جهانی علیه امنیت داخلی کشور، افزود: بصیرت افزایی یکی از ضرورت‌های اجرایی برای پاسداری از ارزش‌های دینی و اسلامی انقلاب است.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که توسعه کشور مستلزم روحیه جهادی و همت بلند است، گفت: متأسفانه عملکرد فعلی نظام آموزشی نتوانسته آن طور که باید نسبت به پویا سازی افراد جامعه برای ایجاد زمینه توسعه همه جانبه کشور ادای دین کند.

ناصری‌یزدی سیستم وارداتی نظام آموزشی کشور را نیازمند بازنگری و بازسازی دانست و بیان کرد: افزایش قدرت تفکر و تلاش برای ایجاد خلاقیت از جمله راهکارهای ضروری برای توسعه صنعتی و اقتصادی کشور است که باید در اولویت اجرایی آموزش و پرورش قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ارائه راهکارهای خلاقانه را اصلی‌ترین نیاز امروز کشور عنوان و تصریح کرد: افزایش بی رویه قیمت اقلام مختلف ناشی از نبود راهکار مدیریتی و ایده‌های خلاقانه در این حوزه است.

وی با بیان این‌که چشم امید داشتن به دیگران برای حل مشکلات اقتصادی کشور خطایی بزرگ است و متأسفانه هنوز برخی از مسئولان به این آفت گرفتار هستند، گفت: مدیریت جهادی و تفکر انقلابی تنها راه برون رفت از چالش‌های موجود است.

امام جمعه یزد تبیعت از ولایت فقیه و ملاک قرار دادن ارزش‌های انقلاب اسلامی را موثرترین راهکار برای مقابله باتبلیغات دروغین دشمنان دین و نظام اسلامی دانست و بیان کرد: سستی رای از دیگر آفت های مدیریت کشور است که متأسفانه برخی از مسئولان دچار آن شدند و نمی‌توانند با قاطعیت در مورد امور محوله تصمیم بگیرند.

ناصری یزدی در پایان تأکید کرد: مقابله با گرانی‌ها و ساماندهی مشکلات اقتصادی کشور در گرو تصمیم جدی مسئولان و اقدام به موقع آنهاست.


true
true
true