×

منوی اصلی

true
ناجا یکی از رکن های اصلی توسعه کشور است.
استاندار، نیروی انتظامی را مظهر اقتدار و امنیت کشور بیان کرد و گفت: نقش ناجا در توسعه یافتگی و پیشرفت جامعه نقشی مهم و اثرگذار است و می توان گفت که ناجا یکی از رکن های اصلی توسعه کشور است.

به گزارش پایگاه خبری نسیم‌یزد‌نیوز،استاندار یزد نیروی انتظامی را مظهر اقتدار و امنیت کشور بیان و خاطرنشان کرد: نقش ناجا در توسعه و پیشرفت جامعه مهم و اثرگذار است و می توان گفت که پلیس یکی از رکن های اصلی توسعه کشور است.

طالبی تصریح کرد: استان یزد در شاخص ملی سرمایه گذاری، رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده که اقدامات پلیس یزد و سایر دستگاه های امنیتی در به دست آمدن این جایگاه تاثیرگذار بوده و این استان به عنوان استانی امن باعث جذب سرمایه گذاری شده است.

رئیس شورای تامین استان یزد گفت: نیروی انتظامی در مقابله با جرایم و تخلفات و پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمانی فعال، پویا و پا به کار است و با اقدامات و طرح های ویژه پلیس، روز به روز شاهد ارتقای شاخص های امنیتی هستیم.

عالی ترین مقام اجرایی در استان یزد بر آمادگی بیش از پیش پلیس در راستای مقابله با توطئه های دشمنان تاکید کرد و افزود: در حال حاضر هماهنگی و همکاری خوبی بین دستگاه های متولی امنیت در سطح استان وجود دارد که باید سعی کنیم این تعامل و همکاری بیش از پیش تقویت شود.#


true
true
true