×

منوی اصلی

true
برگزاری برنامه‌های‌هفنه‌تربیت‌بدنی‌بصورت‌مجازی‌در‌یزد
مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ورزشی با محوریت مجازی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح این استان خبر داد.

به‌گزارش‌پایگاه خبری نسیم‌یزد‌نیوز «مسعود شریعتی» در این باره اعلام کرد: با توجه به شرایط خاص کرونا در کشور و استان، برنامه‌های عملیاتی و میدانی بدلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر نیست و برنامه‌ها با محوریت اجرا بصورت مجازی تدوین شده است.

وی افزود: بر همین اساس و با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۲۰۰ برنامه ورزشی در سطح استان یزد  در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه در شرایط فعلی تولید محتوا و استفاده از ظرفیت فضای مجازی اهمیت بسیار زیادی دارد، تصریح کرد:  باید از تهدیدهای کرونا به عنوان فرصت استفاده کرده و نگذاریم کم تحرکی باعث افسردگی و افت آمادگی جسمانی در بین آحاد جامعه شود.

شریعتی ادامه داد: برقراری شور و نشاط و ورزش در خانه، ارتقای سلامت افراد جامعه، تقویت روحیه همکاری و خودباوری در انجام کارهای تیمی از جمله اهداف برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش است.

وی تقویت روحیه نشاط و پویایی، جلوگیری از فقر حرکتی در دوران قرنطینه خانگی و کمک به قطع زنجیره شیوع کرونا با ماندن در خانه را از دیگر اهداف برگزاری این برنامه ها در استان ذکر کرد.

این مسئول با بیان این که المپیاد ورزشی مجازی از شاخص ترین برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح استان است، بیان کرد: این المیپاد در سطح استان یزد در پنج رشته ورزشی دارت، کاراته، پهلوانی و زورخانه‌ای، شطرنج و دومینو برگزار می‌شود و شهرستان‌ها نیز المپیادهای در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح شهرستانی برگزار خواهند کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، شریعتی در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرای برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش شاهد مشارکت بالای مردم و خانواده ها باشیم و شور و نشاط خاصی در جامعه رقم بخورد.


true
true
true