×

منوی اصلی

true
توزیع 3000 بسته معیشتی فاطمی در یزد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از تامین کمک هزینه جهیزیه، توزیع بسته‌های معیشتی و اطعام نیازمندان به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم یزد، محمدحسین کاظمی با اشاره به اهمیت استمرار فعالیت اداره اوقاف در ارائه خدمات معیشتی به آسیب دیدگان ناشی از شیوع کرونا، اظهار کرد: به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، یکهزار پرس غذا از محل اجرای نیات موقوفات، مراکز افق امامزادگان و خیران پخت و  براساس نیت واقفان و خیران بخشی از غذاهای طبخ شده، بین عموم مردم و بخشی نیز تنها بین سادات، طلاب و نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع بیش از سه هزار بسته معیشتی به مناسبت فاطمیه،افزود: کمک‌های مومنانه‌ی طرح راه شهید سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد و در همین راستا نیز با هزینه‌ای بیش از ۱۰ میلیارد ریال تهیه و در اختیار خانواده‌های آسیب‌پذیر قرار گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد  در ادامه از تهیه چند سری کمک جهیزیه برای نوعروسان نیازمند نیز خبر داد و گفت: با شناسایی نوعروسان مستحق از طریق مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه، اقلام مورد نیاز در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

کاظمی در پایان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در ایام فاطمیه در بقاع متبرکه، خاطرنشان کرد: به مناسبت شهادت فاطمه‌الزهرا (س) برنامه‌های مختلف مذهبی به صورت مجازی و از طریق شبکه‌های مختلف و سایت‌های معتبر در امامزادگان و بقاع متبرکه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ز


true
true
true