×

منوی اصلی

true
لزوم توسعه ورزش کارگری با استفاده از مزایای قانون مالیات بر ارزش افزوده
نماینده مردم یزد در شورای عالی استان‌ها بر ضرورت توسعه و رونق ورزش کارگری استان ‌یزد با استفاده از مزایای تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده تاکید کرد.

به گزارش ‌پایگاه خبری نسیم یزد نیوز، سیدمحمود میرابوالقاسمی‌ در دیدار ‌اعضای شورای اسلامی استان با سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از دستگاه‌های مهم در کشور ‌و استان است و بسیاری از مطالبات مردم در این اداره کل قابل رفع و حل می باشد.

وی افزود: با گسترش صنعت در استان یزد شاهد افزایش نیروی انسانی و کار ‌هستیم و طبیعی است که باید مطالبات به حق کارگران پاسخ داده شود تا بهره‌وری نیروی انسانی نیز ارتقا یابد.

رئیس شورای اسلامی استان بر ضرورت توسعه و رونق ورزش کارگری استان با استفاده از مزایای تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده و ظرفیت شرکت های بزرگ معدنی تاکید کرد.

میرابوالقاسمی‌ در پایان به اقدامات و فعالیت‌های شورا در یک سال گذشته اشاره و تصریح کرد: آمادگی کامل داریم تا در زمینه فعالیت در حوزه ورزش کارگری استان هرگونه همکاری را با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته باشیم.

انتهای پیام/ر


true
true
true