×

منوی اصلی

true
66 پروژه بخش کشاورزی در یزد به بهره برداری رسید
به مناسبت چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 66 پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی با اعتباری نزدیک به 182میلیارد تومان در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم یزد نبوزبه نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، سید جمال سجادی پور اظهار کرد: در راستای افزایش کمی و کیفی تولید محصولات کشاورزی، افزایش راندمان آبیاری و صرفه جویی در مصرف آب در تولید این محصولات و همچنین اشتغالزایی؛ همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب، ۶۶ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری معادل ۱۸۱۸۳۶۹ میلیون ریال و اشتغالزایی ۲۶۴ نفر به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی افزود: از مجموع ۶۶ طرح و پروژه افتتاحی ۲۸ پروژه با اعتبار ۲۳۹۰۱۹ میلیون ریال در زمینه فعالیت های آبی و خاکی، ۱۸ پروژه با سرمایه ای معادل ۸۲۹۷۰۰ میلیون ریال در زمینه تولیدات دامی ، ۹ پروژه با سرمایه ۳۸۲۹۰۰ میلیون ریال در زمینه شیلات و آبزیان، شش پروژه با سرمایه ۱۲۱۸۵۰ میلیون ریال در زمینه تولیدات گیاهی و پنج پروژه با سرمایه ۲۴۴۹۰۰ میلیون ریال مربوط به صنایع تبدیلی کشاورزی است.

سجادی پور همچنین گفت: از این مجموع سه پروژه در شهرستان ابرکوه، هفت پروژه در شهرستان اشکذر، سه پروژه در شهرستان اردکان، 11 پروژه در شهرستان بافق، هشت پروژه در شهرستان بهاباد، شش پروژه در شهرستان تفت، 10 پروژه در شهرستان خاتم، هفت پروژه در شهرستان مهریز، پنج پروژه در شهرستان میبد و پنج پروژه در شهرستان یزد افتتاح می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مجموع اعتبارات ، ۲۳۹۰۱۹ میلیون ریال (۱۳درصد) از اعتبارات دولتی است که کلاً در زمینه فعالیت‌های آبی و خاکی به منظور افزایش راندمان آبیاری و صرفه جویی در مصرف آب هزینه شده و ۱۳۰۲۳۲۰میلیون ریال ( ۷۲درصد) آورده شخصی بوده و ۲۷۷۰۳۰ میلیون ریال (۱۵درصد) نیز از تسهیلات استفاده شده است .

انتهای پیام/ز


true
true
true